Jak podkreślić wagę naszych relacji biznesowych dzięki świątecznym upominkom?

Marketing i reklama

06-11-2020

W pięknym i magicznym okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia kultywujemy wiele tradycji związanych z przygotowaniem naszych domów, posiłków czy prezentów dla bliskich. Jest to czas pełen optymizmu, radości i poczucia, że zbliża się coś wyjątkowego. Nastrojowe światełka, wszechobecne kolędy i cudnie przygotowane wystawy – to wszystko sprawia, że okres przedświąteczny jest jednym z najmilszych w roku. Przy tej okazji chcemy się podzielić z osobami bliskimi naszemu sercu nadzieją na przyszłość, naszą radością i optymizmem. Od niemal 100 lat na świecie wysyła się kartki z życzeniami zdrowia i wszystkiego, co dobre do ludzi, którzy są dla nas ważni. Mimo pewnego zachłyśnięcia się internetowymi kanałami komunikacji, nadal mnóstwo osób wybiera wysyłanie kartek bożonarodzeniowych jako formę przekazania pozdrowień i życzeń.

Dlaczego życzenia świąteczne składane przez sieć nie sprawiają nam przyjemności?

Dla wielu osób forma kartki podpisanej własnoręcznie jest o wiele wymowniejsza i przyjemniejsza w odbiorze niż życzenia na komunikatorze. Kilka lat temu nieco o kartkach zapomnieliśmy, ciesząc się z tego, że w kilka chwil możemy posłać do naszych znajomych i rodziny nawet kilkaset wiadomości z życzeniami. Wydawało nam się to niesamowicie wygodne, nowoczesne i robiące wrażenie. Z czasem okazało się, że zamiast szczerych i płynących prosto z serca pozdrowień, wysyłamy kolejną kalkę powtarzanego już sto razy wierszyka. Po pewnym czasie przestaliśmy nawet na te życzenia zwracać uwagę. Gdy w wigilię telefon wibruje od rana, a na wyświetlaczu pojawiają się kolejne rymowanki od osób, które nie rozmawiały z nami przez cały rok, mamy ochotę go po prostu wyłączyć. Stąd nawet młode osoby wracają z chęcią do wysyłania życzeń w formie kartki świątecznej.

Uprzejmy gest w relacjach biznesowych

Wysyłanie świątecznych życzeń weszło także na stałe do relacji biznesowych. Życzenia w formie gustownej kartki dołączamy zarówno do upominków świątecznych dla naszych pracowników, jak i klientów czy cenionych kontrahentów. W dobrym guście jest złożyć życzenia naszemu biznesowemu otoczeniu, w którym spędziliśmy rok pełen owocnych transakcji, ciężkiej pracy, i w którym osiągaliśmy nasze zawodowe sukcesy. Składanie życzeń poprzez przesłanie eleganckiej kartki jest wyrazem kurtuazji i buduje pozytywny wizerunek naszej marki wśród naszego firmowego otoczenia. Dzięki możliwości logowania kartek mogą się one stać wysublimowanym kanałem reklamowym, który będzie odbierany jako stonowany i w dobrym guście.

Jak podkreślić wagę naszych relacji biznesowych dzięki świątecznym upominkom?

Gdzie szukać najładniejszych świątecznych kartek?

Wśród bogatej oferty Nana.com.pl znajdziesz m.in. wyszukane kartki świąteczne wycinane laserowo, które swoim nowoczesnym i precyzyjnym designem zapewniają okazały efekt. Piękne i różnorodne zdobienia sprawią, że bez problemu znajdziesz tu kartki, które pasują do twoich świątecznych zamierzeń, a także prowadzonej przez Ciebie działalności. Bożonarodzeniowe kartki świąteczne wycinane laserowo to uprzejmy gest wobec klientów, kontrahentów czy pracowników, który pomoże Ci zacieśnić i podkreślić wagę waszych relacji. Na Twoje życzenie na kartce od Nana.com.pl oprócz wybranego przez Ciebie świątecznego motywu, znaleźć się może także logo twojej firmy. Taki bezpośredni gest, skierowany wprost do danej osoby z pewnością zostanie dobrze odebrany i wywoła uśmiech na Twarzy, a staranność wykonania zachwyci nawet najbardziej wymagające osoby.

Podobne artykuły